W połowie 2021 rynek nieruchomości obiegła wiadomość o wejściu do Polski NREP - skandynawskiego funduszu inwestycyjnego. Niedługo później NREP wyłonił partnerów do obsługi swojego portfolio PRS, w tym Hamilton May oraz MVGM, spółkę specjalizującą się w zarządzaniu nieruchomościami.
Więcej o tej strategicznej współpracy pisze Rzeczpospolita.
Obsługą projektu zajął się zespół Hamilton Asset Management, dedykowany do współpracy z inwestorami instytucjonalnymi. Prace obejmowały pomoc NREP w stworzeniu marki Lett, która ma być ogólnopolską marką dla aktywności inwestora w tym segmencie.
Wraz z zespołami ds. marketingu i IT zakres usług objął:
- analizę rynku i konkurencji
- konsultacje związane z dokumentacja
- propozycję strategii cenowej
- przedstawienie wykonawcy fit-outu
- naming i branding
- opracowanie strategii marketingowej
- zbudowanie strony internetowej oraz kanałów pozyskiwania leadów
- obsługę pozyskiwanych leadów
- prezentacje mieszkań najemcom
- weryfikacja potencjalnych najemców
- podpisywanie umów
Pierwszym wspólnym projektem pod szyldem Lett jest znajdujący się na granicy Mokotowa i Ursynowa budynek Lett Kłobucka. Zobacz, jak wyglądają mieszkania w tej inwestycji:
Skontaktuj się z zespołem ds. najmu Lett bezpośrednio na stronie www.lett.pl.