Dołączył do zespołu agentów w oddziale w Krakowie w październiku 2022. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Hamilton May, 3 lata aktywnie działał na rynku zarządzania najmem oraz obsługując rynek nieruchomości nabywanych w celach inwestycyjnych. W tym krótkim czasie skutecznie przeprowadził ponad 50 transakcji na rynku obrotu nieruchomościami w Krakowie. W obszarze profesjonalnej obsługi klienta zdobywa doświadczenie już od roku 2019 r. Umiejętności sprzedażowe szlifował w trakcie pracy przy projektach telemarketingowych w dziale obsługi klienta dużej firmy telekomunikacyjnej. Wykorzystał wszystkie możliwe szanse na zdobycie dodatkowych kwalifikacji podnoszących jego kompetencje w negocjacjach i budowaniu długofalowych relacji z klientami, co owocuje każdego dnia trwania wybranej przez niego ścieżki kariery zawodowej. Swobodnie porusza się w meandrach rynku nieruchomości, prawa z nim związanego i technicznych aspektów zarządzania budynkami jedno i wielorodzinnymi.
Szymon studiował w Krakowie Ekonomię oraz Marketing i komunikację rynkową. Jest osobą ambitną, szukającą nowych wyzwań, patrzącą z optymizmem na życie. Dąży w życiu do doskonalenia siebie i swojego otoczenia, a praca z ludźmi i odpowiedzialność za powierzone zadania motywuje go do codziennego działania. Szymon jest empatyczny, potrafi doskonale rozpoznać potrzeby i zadbać o interesy swoich klientów. Szymon obsługuje klientów w językach polskim i angielskim.
Prywatnie Szymon jest wielkim fanem sportów zespołowych, fascynuje go rozwój osobisty i relacje międzyludzkie. Interesuje się technologią, zdrowiem i ekonomią. Z łatwością dostosowuje się do zmiennego środowiska, ale ceni sobie również spokojne chwile spędzone w gronie najbliższych.